always be your baby

tjenixen, roligt att man somnade när man kom hem (y'
haha, sen väckte mamma mig å frågade om jag går på droger :s
men seriöst, bara för man är trött efter en jävla skoldag så gör man de!
herregud, fan va arg jag blir.

gick ut med spike sen, hundjävel å dra :o
jag måste seriöst ha hjälp med dedär :(
hoppas verkligen skolan har nån lydnadskurs eller nått,
för jag vill verkligen börja med agility!

skulle egentligen träna med elin på g-vik idag..
men hon hade glömt sina kläder så de blir väl nånannan dag ist :)

nenu ska jag kolla på tv och sova igen ;D
eller ne föresten, om jag sover nu kommer jag inte kunna sova inatt xD
haha så se sket sig, får vänta tills jag har varit ute med spike :D
skriver senare :]

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0