bilder från festen i lördags ^^

aja, fest i lördags hemma hos mig.
först vare bara jag, phia, nicole, harry å jonte här.
sen kom danne, danne å tomas hit ^^
kvällen vart super,
vi skulle ut och leta fest, fast vi hittade ingen ;(
så vi drog hem till mig å festade litegrann..
ahah, tack för en skitrolig kväll ^^

de började med att phia hade med sig goda saker ;>

nicole va nykter och harry va den enda som däckade, haha

danne tog kort på allt och alla och tomas vart nog med på alla bilder, haha

jonte fick en ny polare <:

det ser ut som att danne och tomas har roligt ^^

danne, danne och jonte

danne, som verkligen tog kort på allt och alla, va skitglad ^^

jonte, posarN'

danne, haha gulligt ^^,

en halv harry och nicole :D

phia, min syyyster, hade ont. :(

å såklart va min bebis med! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0