god damn you're beautiful

funderar på att gå och lägga mig, men jag är seriöst inte så jävla trött :[
sitter väl här å glor en stund till, nån kan ju gärna få va social på msn eller nått ;)

har även fått en ny favolåt, haha
fick den av hanna idag, när vi satt å spelade kort på rasten :D
haha, färjestads introlåt, på den sköld du klär.
jag har blivit kär ;) haha! nejmen. den är faktiskt fin.

imorgon blir de skolan igen, då ska jag va lika duktig som jag va idag :)
jobba på somfan gjorde jag, de är inte alls min stil!
jag brukar bara sitta och prata bort tiden.
men idag hann jag verkligen med massa saker :]
men har fortfarande kvar massa rester å skit...
ska försöka jobba bort dom imorgon..
hahaha, lycka till olivia säger jag bara!
de är nog minst 40 rester xD men jaja, visst, de klarar jag.

ne nu ska jag faktiskt sätta på en film och lägga mig i sängen med min baby.
jag får skriva mer imorgon, hihi natti på er söta filurer!

sovgott, pussgodnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är rätta takter det ;) Då kanske du börjar hejja på färjestad snart då oxå! :D höhö. <3

2009-04-22 @ 21:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0