how to save a life

tjululu vafaan!
uuusch, va i ladugården idag, de sög åsnekuk!
men va ju såklart med maja, så de gjorde dagen lite bättre :]
de va några döva där på studiebesök, haha. medans vi va där å jobbade!
menmen de va la trevligt, maha! men jag å maja har faktiskt varit duktiga idag :}
vi har både fodrat å mjölkat ;) sen har vi ju skrapat bajs å sånt skit med xD

jobbade jefligt mkt idag också! gjorde prov, fick g+. grattis till mig!
gjorde även klart mitt procent och promille häfte. rätt duktig är jag ;>

så imorgon ska jag till tandläkaren, så jag kommer nog efter lunch,
ska ju va i ladugården, så jag börjar halv 2 ;D mohahah!

å min bebis har dött :'( hon som va så snäll.
fy, utan att säga hejdå ;o taskigt värre!
aja, har ju min lilla bääshii eller hurfan hon stavas xD
hon får inte dö, då kommer jag gå under :=
hahaha, men vi har iaf roligt i ladugården!
de är nog poängen. 4 eftermiddagar klarar jag nog.
sen äre slut på kursen tror jag, fan va skönt!

nu ska jag faktiskt glo lite på tv, se om de är nått roligt där. maha
sen lite senare ska jag ut med voffen ;)


skriver mer sen
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0