i wanna be with you

va nyss hos tandläkaren, de gick väl bra. möhö
sen ska jag till skolan, börjar fan halv 2 ;D fett skönt!
slutar dock 5, men de är nästan skönare de, haha ^^
bussen går ju 17.26 typ, så jag kommer hem lite innan 6 ;(
typ fett sent, men jag gör allt för att inte få ig! xD

sen när jag kommer hem ska jag städa hela lägenheten, jippi asså!
haha, aja, sånt som måste göras ;> hah, funderar på att typ plugga lite..
fast jag orkar inte ;o i tisdags och igår jobbade jag fett mkt.
hann med att lämna in flera stycken saker, tom ett prov gjorde jag!
haha, känns som jag har börjat blivit lite av en pluggis ^^
fast iofs, de kanske är bättre att vara de än skoltrött?
tror faktiskt jag ska ta tag i skolan nu och verkligen satsa att jag har!
man kommer ju mkt längre på're.
så hej, olivia goes pluggis!

å på måndag är de bara 6 veckor kvar till sommarlovet! jävlar asså :o
tiden går så jävla fort..
satt och snackade med hanna i tisdags, de känns verkligen inte som vi har känt varandra i snart ett år!
de känns konstigt när man tänker på skolans början, när man satt i matsalen för att bli uppropad,
sen när man gick med klassen till vårat hemklassrum. typ inga kände varandra. men nu har vi blivit väldigt nära!
men shit, fan va tiden går snabbt! :o de känns som att vi va i skrekarhyttan typ igår...

aja, alla våra minnen och studer tillsammans kommer jag aldrig glömma!
tycker vi får hitta på nått hela klassen, eller ja, iaf dom som pratar med varandra ^^
haha,

nu ska jag träna lite med min bebis, mihi
sen måste jag plugga! ska va klar med dendär jävla engelskaskiten snart ju ;o
tror jag ska sätta mig på uteplatsen med datorn å voffen också ;D
msåte bli lite brun ju ;$ haha, är vit som en snögubbe! (h'

titta så skönt min bebis tycker de är i solen ;)

skriver sen, har'e bra!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0