i wanna rock and roll all night and party every day

imorgon äre valborg, är fett taggad på fest asså!
mohaha.
va med hanna, sjukt roligt kommer de bli, om hon inte dissar mig dårå.. ^^,

idag i skolan vare fett tråkigt, men gjorde lite saker iaf, vart nästan klar med svenskan..
har bara lite kvar, rätt skönt faktiskt. sen äre dendär jävla matten -.- uuusch säger jag bara ;o
imorgon tänkte jag bli klar med allt :D de är mitt mål! hahahah.
nejmen hoppas jag blir klar med nått iaf :]

imorgons ka jag ÄNTLIGEN träffa min kära pappi!
hon är så jefla efterlängtat så de heter duga.
hon ska hjälpa mig å hitta ett par skor (a)
mihihi, sen vill jag ha mitt armband :o :D

nenu ska jag sätta på en film sen ska jag faktiskt sova,
skriver mera imorgon :)
nattinatt på er små söta filurer :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0