i'm yours

jahapp, min älskade lilla skithund är så bäst.
för er som inte vet vem han är så är han en dvärgpinscher på 5 år ;]
köpte honom i stockholm 2004, jag vart den lyckligaste flickan på jorden som fick en liten valp vill jag lova.
vi har tränat och tävlat lite.. men inte så värst mkt.
ställt ut honom en gång, men de gick inte alls bra ^^
och nu går det inte att ställa ut honom eftersom han har blivit en "det" ;D
hahaha, han har faktiskt blivit mkt lugnare sen vi kasterade honom :]

funderar på att börja agility eftersom vi har hinder hemma som jag tränar honom med ^^
han älskar ju trots allt att jobba och att tänka! han gör allt för godis ;)

min voffe är rätt cool, han kan rätt många tricks :D
tex, sitt, ligg, rulla runt, dutt (näsa mot näsa), slalom runt benen, high five, skall, hopp över benet, snurra runt. massa roligt kan han. hahah, så jävla roligt att se han göra dom också ^^ 

min voffe är den mysigaste som finns och jag älskar honom verkligen sjuukt mkt!
när man sover så sover han under täcket, väldans mys asså :D
haha wtf, min hund er jävligt ful :D

min baby, älskar verkligen att jobba å tänka!

jag älskar dig, med hela mitt hjärta
och det är du som läker all min smärta
vi har alltid roligt och du är mitt allt
och att just jag fick dig är så ballt
du har tagit mitt hjärta med storm
och min kärlek till dig är enorm

nu kanske ni vet att han verkligen är mitt allt?
ingen kommer nånsin ta hans plats
aldrig nånsin, han kommer alltid att tillhöra mitt hjärta

nejfan nu ska jag träna lite :D
skriver sen!
pusss

Kommentarer
Postat av: Viktor :D

Ge mig din hund!! :)

2009-04-21 @ 21:27:06
URL: http://garaget.org/sierra_greken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0