is, min nya vän

jaha, då sitter man här med 48 brutna ben.
haha, nej om de va så hemskt skulle jag nog ta sjävmord.
nehmen jag sitter här med en jävla huvudvärk och fittigt ont i magen!
typ som vanligt alltså. tror phia har smittat mig =( hon har feber å massa skit.

satt ute på uteplatsen i några timmar förut med phia å herman ;D
det va faktiskt trevligt! haha, jag fick lite färg på mig :D
vill bli jättebrun i sommar ^^ haha, får se hur de blir med de ;)
jag ska iaf vara ute varje dag! :o
nån som typ vill åka med mig bort härifrån?

å sen imorgon blire köping med phia, emma, hanna å milla :D
vilka ska dit? ;)
får se hur jag kommer hem, haha annars får jag väl gå xD
ska ha med mig spike, får se hur de går, hahahah!

eller man kanske ska ta det lugnt denhär helgen?
får se imorgon hur jag gör.
fast jag har nog redan sagt till dom att jag ska med, så jag måste väl xD
haha, har iaf med mig min mobil, så tycker alla kan smsa ;D

att se dig ledsen gör så himla ont i mig,
men du vet att jag alltid kommer finnas här för dig.



skriver senare,
pusss

Kommentarer
Postat av: Hannut ;)

Du , vi ska ha fett med kul i köping imorgon! ;D<3

2009-04-24 @ 19:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0