lips of an angel

sitter vid datorn med milla och hanna =)
hanna läser nån berättelse, som va sann
om en åttaårig flicka som vart kidnappad,
dom tog henne till grekland och sålde hennes njurar.
det är ju fan hemskt ;s

nu kom phialutt och hon ska tydligen hjälpa mig med nått ;)
jag som inte ens pluggar nått :D hahaha
är inne på bdb och skriver blogg, haha oj.

på valborg blire fest! tycker alla ska komma.
förfest hemma hos mig, och själva festen blir nog i stadsparken =D


jag är en bra simmare, men ändå drunknar jag i dina ögon.


skriver sen när jag kommer hem.
mihi pusss

Kommentarer
Postat av: Hannut ;)

ojoj, så du skrev ner en massa som jag sa va? ;D då lyssnade du kanske trots allt, duktig flicka ;) höhö.

2009-04-24 @ 19:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0