min prinsessa

nu sitter jag själv i klassrummet, alla andra har gått på lunch, haha.
jag orkar inte äta, de är säkert ingen god mat :p de äre typ aldrig.
ska se om hanna å milla kommer och gör mig sällskap sen, tycker dom kan göra de ^^
för jag orkar inte sitta själv, haha så jävla tråkigt!

Skrev nyss klart min berättelse, känner mig stolt! mohaha
får se vad jag får för betyg på den. hoppas på mer än g (a)

jävla hanna som inte svarar på sms xD haha
ska smsbomba henne! mihi ;)

jag har så jävla tråkigt, vet inte vad jag ska göra haha.
kommer nog skriva till alla på msn snart! :o
så socialsjuk är jag (a) mihi

efter skolan blire nog stan för min del ^^
får se om becka hänger med ;p jag ska tvinga henne, mohaha
sen ska vi ut och springa :D det ska bli naaajZzz

skriver sen!
pussizar och kramizar vafan x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0