my heart will go on

idag va jag på stan med sofia aka. soppan :]
vi kikade på kläder å lite sånt, skulle köpa en tunika och ett par svarta leggings.
men jag hittade ingen tunika så de blev bara leggingens idag. haha
får se om nån vill hänga med mig imorgon, för då ska jag köpa skor! :o
de får lbi ett par svarta som alltid ^^ höhö. me löövar svaaart. me goes emo :D

skrev ju klart min finfina berättelse och lämnade in den, och jag gick vg ;)
rätt stolt asså, HAH. nejmen de trodde jag faktiskt inte, mohaha
skrev den på en dag, wiho säger jag bara.

snart ska jag ut med becka, spike och aki :)
vi ska faktiskt vara duktiga så vi ska springa :D
de ska bli fett roligt, känner mig duktig assåååå.

men skriver senare gullungar ;>
Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0