simply the best

nu sitter jag här å gör ingenting. har skit tråkigt, funderar faktiskt på att dra ut och gå en sväng ^^
kommer seriöst inte på nått att skriva om :o måste ju skriva lite, haha eftersom jag lovade att jag skulle va aktiv här ;>
ni får komma på nått jag ska skriva om! kommentera eller nått å säg vad ni vill läsa om :o mähä

får se vad som kommer att hittas på i helgen, phia skulle komma till mig på fredag iaf ;p
hon sa tydligen att jag skulle ha fest på lördag, haha
aja, vi får se om de blir nått ;) isf äru välkommen vafan! (h'

phia, du betyder allt. du är faktiskt den bästa som finns.
utan dig är jag inte hel. jag älskar dig syster
du och alexander måste komma på valborg! :)


sen ville jag bara säga att mattias är typ underbart söt! (a) mihi
han e faktiskt veldigt snel också :=

måste bara säga att jag saknar hanna petterson babe också =(
vi måste faktiskt ses snart! å du måste komma på valborg!
annars kommer jag ju inte ha roligt, mihi, vi e bäst :D
men okejdå, vi ställer upp på dendär fotbolls grejen ;)
åker till skåne eller vafan de va å vinner skiten!!! :D

elin, beezta veen, jag saknar dig fett mkt,
saknar allt vi hade förut, alla våra minnen sitter fast i mig, dom kommer aldrig att försvinna.
jag älskar dig baby och jag kommer alltid att göra det!

haha å henke har seriöst världens sämsta humor :D
lika dålig som min ;$$ AAHAHAHA xD


fan nu skiter jag i allt varför ska jag stanna kvar
det ända jag får är massa värdelösa svar
ni säger "allting kommer att ordna sig, du kommer att må bra"
jag vet att ni bara ljuger för att få mig att stanna kvar
jag fattar inte varför fan ni älskar inte mig
ni beter er som en låga som har brunnit utan eld
jag har försökt så många gånger, jag har väntar på tiden
men orkar inte längre, ser ni inte att jag lider?
snälla ta mig här ifrån, bort från denna värld
till en plats där allt är underbart och ingen har besvär
jag går under varje dag, men jag försöker att bli glad
nu slutar jag försöka det blir ändå aldrig bra...


skriver sen :)
pusshejjs

Kommentarer
Postat av: Mattias

aw (a) <3<3

2009-04-22 @ 21:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0