my life would suck without you

jahapp nu hare vart lov och lite så :]
fast jag längtar redan efter helg! aja, får helt enkelt vänta..

aja, helgen va väl skapligt rolig,
ångrar ju vissa saker.. men de får man väl leva med.
även fast jag ångrar de sjuuukt mkt!
fan förlåt. men aja, sånt är väl livet? -.-

i helgen blire fest igen, då kommer phia hit :]
får se om vi kanske får hit lite folk, vi kanske drar till stadsparken eller nått ^^

det känns som jag håller på att bli sjuk, inte roligt.
får se om jag åker på nån influensa som alla andra gör nu.
fast egentligen vill jag verkligen inte bli sjuk nu :(
får inte missa mer i skolan, kommer efter varje dag!
fy mig, måste skärpa mig.

nu ska jag faktiskt kolla på tv, sen ska jag städa mitt rum. wiho!
väldigt duktigt av mig, fast ja, jag städar ju typ varje dag dåmen ;) haha!

nu ska jag faktiskt va lite aktiv här också.
får se hur länge de håller ;)
aja, ett tag gör det nog de iaf! ;D

nu kommer lite bilder från festen!

bara för att min phia är bäst och jag älskar henne väldigt mkt!
världens bästa syster
- min syster

blandarN' haha

jag å nicole lite dragna!

en riktig snygg bild ;) haha

här vare fäzt!

skriver kanske senare,
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0