tell me why

imorgon blir de skola för min del. kan inte missa mer, och snart är de ju sommarlov också ^^
aja, får helt enkelt sitta där å se glad ut. får se vad som händer efter skolan, kanske går ut om de är fint väder.
annars blir väl att va social mot min data, som alltid?
haha, aja ska nog kolla igenom sakerna som ska va klara dethär temat nu, haha.. lycka till to mei asså..

usch kollar på youtube lite grann.. om folk dom har dött..
både självmord och på annat sätt, fyfan asså =(
blir ju tårögd :s förstår inte hur ni kan göra så..
ni verkar ha sånt bra liv.. men nej, ni ska gå och ta livet av er iaf.
men snälla, tänk på eran familj och era vänner!
om ni skulle dö skulle alla sakna er!
om någon av mina kompisar skulle dö skulle jag fan, jag vet inte..
jag skulle nog dö :'( mina vänner betyder allt! jag älskar er, glöm inte de!

snart ska jag å becka ut med voffarna :] får se vart vi går
de blir nog en långlånglång promenad, haha
eller ja, jag har ju sagt till mig själv att jag ska gå typ 3568932 mil om dagen ;D
haha, de lyckas jag ju med också!

men jag kanske skriver senare :p
puss och kram :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0