snart dags att ta farväl

phia har då tagit alla bilder utom typ 2 ;D haha.


emma har fått körkort så hon körde till köping :)
vi hämtade phia och alex sen drog vi till valskog.
sen drog vi till köping igen, till big inn, haha.

jag hade inte så värst roligt?

vi är riktigt snygga iaf. eller ja, emma å hanna dårå ;D
hur kan man blunda på ett kort? aja, haha.
ser ut som vi har kul :) not

phia hade väldigt roligt med min kamera.
tog några bilder på bilarna, eller ja, försökte iaf.
dom vart väl inte så bra, men de är nått iaf.haha




riktigt fin bild tycker jag x) hahah!

hanna den jäveln drog x)
fan va sur jag va! :o xD

en riktigt konstig bil :o HAHA
fan va jag å hanna garvade åt den x)


ofc så körde jag en olivia också! öl på foten, eller foten i ölen? :o
HAHAHAH, men aja, sen sparkar man iväg den på folk ;D
mkt roligt ;) hah

jag hade väl lite roligt iaf..
skriver nog senare,
hare bra å puss på er söta
:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0