you're my sun

nu ska man ut till tvättstugan och tvätta typ 5 maskiner -.- fett roligt! not
men vem vill gå i skitiga kläder liksom? ^^ haha

sen ska jag fortsätta packa tills ikv :)
vet inte vad jag ska ha på mig heller :o
jeans eller leggings?
tror jag tar jeans för de passa till allt, sen kanske ett fint linne till de :)
och sen en svart kofta. de blir prima ballerina!

sen vid 4 kommer hanna hit :D då ska vi nog tagga lite tills ikv ;)
får se vem som blir fullast :D hahaha, jag ska ju då inte dricka så mkt eftersom jag ska ha med mig spike ^^
men får väl lämna honom på vägen HAHAh, ne nu va jag dum (a) han kanske är rädd när han är där :o
ska fråga mamma om hon kan ta honom idag... inte för jag tror hon går med på de, men vi försöker! (y'

men hörrenini, nu ska jag ut till tvättstugan haha.
önska mig lycka till ;)

när jag är nära dig känner jag glädje och lycka,
och det är din kärlek jag bara vill knycka.
din föralltid vill jag vara, snälla söta rara.


skriver kanske senare ;D
pusss på er alla :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0