you're the reason i come home

roligt man har då, vaknade för typ en timma sen, klarvaken -.-
jag hade ju så jävla ont i huvudet igår så jag gick och la mig vid typ halv 11, 11 nått sånt.
sen vaknade jag av att jag fick ett sms av pappa... riktigt roligt alltså.
jag svarade ju såklart inte, utan jag somnade om igen.
sen när jag vaknade hade jag fortfarande ont i huvudet -.-
asså shit, vafan. mår illa gör jag också ;o
får verkligen inte bli sjuk =( dumma phia! du har smittat mig! =((
jag måste ju till köping idag! ;o jag skiter i om jag är sjuk, spiggepigge ska med också ^^


jag å hanna är fan bäst på att pussas på fyllan ;D haha
jag lovar att vi kommer få många killar ikv ;D HAHAHAH
vi ska iaf sno dricka! de är vi bäst på ;)


snart ska jag tvätta ;D hahah, sen bär de av till köping med emma, phia å hanna :D
vi ska ha fett skojj ;) jag ska inte dricka så mkt så jag gör bort mig, eller ja. jag gör det iaf, men ändå. HAHA!

skriver senare =)
puss på er alla sötnosar

Kommentarer
Postat av: Jocke

jag vill också va me! =D

2009-07-01 @ 18:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0