Haha förlåt om jag svär lite mycket, men jag blir så förbannad. läs!

Vet ni vad som jag stör mig på mest på?
Folk som inte saktar ner farten på bilen när dom passerar en häst med en ryttare på.
Jag blir så sjukt arg, varför inte bara sakna ner, låta oss ryttare gå förbi eller vafan vi nu ska göra.
Snälla visa lite jävla respekt och ta hänsyn till hästar är ni gulliga.


Idag hände det igen, min pappas kompis körde förbi mig.
Han såg att det kom en häst, han bara glodde på mig och nästan gasade på och sedan körde förbi.
Fyyyfan va arg jag blev, jag vände mig om skrek jävla bögjävel och sen red jag hem as sur!


Jag blir så jävla förbannad på er idioter som inte har nått vett i skallan.
Seriöst, jag ber er, snälla sakta ner farten när ni ska passera en häst.
Det kan bara en jättesnäll häst (som jag har, han är så trafiksäker som det går)
Men det finna hästar som är livrädda för bilar. Dom kan kasta sig, stegra, ja dom kan göra vad som helst för att dom blir livrädda.

Det är så det händer olyckor i hästvärlden tror jag. Att inte ni jävla bilförare kan sakna ner för en jävla hästjävel?!
Asså jag säger inte att alla är sånna, men jäkligt många är.
När jag får körkort ska jag tom stanna bilen för att låta dom gå förbi.
Jag skiter i om hästen är trafiksäker eller inte. Jag visar iallafall hänsyn och respekterar om dom inte är det.
Gud nu låter jag som värsta tjatkärringen.. Men jag vet att vissa håller med mig.
Jag va bara tvungen att säga det! Så tänk på det nu..Sakta ner farten om ni möter en häst, tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0