i want you to see me.. baby please just see me

Skolan idag va väl rättså kul, förutom att jag har klagat typ hela dagen på att jag har haft ont i röven sen jag gick domdär jävla 1½ milen xD Haha, men iallafall. Jag valde ju trafik så nu håller jag på med teorin med körkortet. Börjar nästa vecka, fick bara böckerna idag. Å bengan är ju fan bäst, så jag kommer nog få MVG :D wiihoo<3
Nu ska jag nog bara ta det lugnt, se om min jävla rumpvärk går över..
Sen ska jag faktiskt gå och lägga mig och läsa klart dendär braiga boken! WIHO på mig, första boken jag läser ut (aa, förutom dom där böckerna man är tvungen å läsa i skolan då. fast dom typ kollar man ju bara på sidorna och sen är man klar hihi. jag har faktiskt aldrig läst en bok i hela mitt liv, å kom inte med nått jävla gnäll nu, för jag hatar egentligen böcker! ) (a)
Ni borde faktiskt skriva att jag är duktig. hihi, men jag skriver väl mer imorgon eller nått!
pusss godnatt!

JAG HAR ÄCKLIGT ONT I RUMPAN, FYYYFAN SNÄLLA TA MIN JÄVLA SMÄRTA!!! haha (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0