Känn ingen sorg för mig...

Bli inte som mig när du blir stor,
snälla jag ber dig..
Du betyder för mycket för mig.
Gör ingenting du ångrar.

Va med elin igår, roligt hade vi.
Drog till säbylund och firade andre som fyllde 18 år. Grattisgrattis.
Blev väl inte så lyckat kanske, men de va skönt att få komma ut iallafall.
Sen vid 11 tiden GICK jag och elin in till kumla xD Asroligt hade vi.
Tog massa roliga kort, skickade massor av sms till olika personer
och gud va vi skrattade :p Måste göras om, gick ju fan typ 1 mil XD
Först tänkte vi gå ända hem, men de va ju typ 2 mil så vi ringde boel så fick hon komma och hämta oss ;p
Men väldigt roligt hade vi inne i kumla, satt i varsin busskur utanför maxi och skrek åt varandra!
Hoppas ingen hörde oss! Haha, men roligt vare.


olivia hjärta sin mobil

elinut lika fin som vanligt!

haha, har man tråkigt så har man!

Olivia inne i sin mobil och tar sig på rumpisen :$

haha, min kära rumpa. hahaahha

snyggfisarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0