olivia, den nya storbystade svenska bloggbruden? HAHAHA jag dör. väx upp förfan!

https://www.flashback.info/showthread.php?t=767022&page=135

Jag kan inte rå för att jag har stora bröst?
Jag skämms nästan över dom. Min låtsasmamma ropade nyss på mig och sa att jag skulle komma ner, för hon hade sett mig på nätet.
Det stog massa saker om mig och så var det en bild på mig. En helt vanlig bild på ansiktet. Jag blir så sjukt irriterad.
Bara för att man har stora bröst måste man hamna överallt och ingenstans.
Det står tex att jag var en "16-17årig halvsöt fjortis" vilket jag inte håller med om. Jag är för det första ingen fjortis och jag är inte alls söt.
Så jag förstår inte, varför ens lägga upp en jävla länk på mig och min blogg på nätet för?! Skaffa er ett liv förfan.


Bara för att man tar en bild på sig själv och brösten syns så är det porr enligt många.
Men vafan, har ni aldrig sett ett par jävla bröst förut?!

Så jävla omoget. Jag blir så trött på vissa folk, speciellt er som skrev det där.


Kommentarer
Postat av: Pewpew

hehe, du kanske får många nya läsare/kommentarer nu gummsi? <3

2009-08-02 @ 19:19:49
Postat av: jennifer(:

fan va sämst ;ss äliiiiit



aja,

"we like BIG boobs and we can not lie"

;$$

saknar dig tuttis<3<3<3<3<3<3

2009-08-02 @ 22:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0