snart är det skola igen, det är inte direkt efterlängtat!

Satt nyss och tänkte på att det inte är lång tid kvar tills skolan börjar..
Bara lite drygt 2 veckor, sen sitter man där. Gå upp i tid för att hinna med busshelvetet.
Jobba i skolan, sen hem till djuren, rida, mocka, ut med hundisen och sen har man väl en timma innan måste gå och lägga sig för att inte vara så trött dagen efter, haha. Men jag tror det kommer gå bra iallafall, eftersom jag knappt sitter vid datorn eller har med mig mobilen längre. Kommer nog vara mer riktad på skolan och verkligen jobba på nu. Vill ha bra betyg, jag vill vara bra i skolan, jag vill att min familj ska vara stolt över mig. Så jag ska verkligen kämpa på nu.
Säg vad ni vill, men Olivia ska bli en pluggis.

Jag ska bara ägna min tid åt skolan, Kalaaz och Spike nu.
För mina djur är mitt allt och dom betyder mest.
Ni kommer alltid ha den största delen i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0