you are the only one in my head right now

varförvarförvarför?...

Imorgon ska jag till skolan, har sovmorgon skönt! Börjar 10.20 det är riktigt gött vettu.
Sen blir det hem och sen ut och gå samma runda jag gick idag.
Fan va skönt det va att bara komma ut och gå, inte behöva tänka på nånting.
Ska nog ha med mig musik imorgon, ta hunden och sen gå :)
Jag längtar till lördag!! Vill kolla på terrängen nununu.
Det ska bli riktigt roligt asså, sen hoppas jag att vi drar till karlstad på torsdag.
Vill verkligen shopppa =D haha, värsta shoppinghumöret jag blev på nurå xD

Nu ska jag duscha, sen ska jag nog sova. Även fast jag har sovmorgon imorgon.
Får se om jag skriver nånting mer sen. Kommer aldrig på nått att skriva längre.
Men om jag inte skriver på länge så vet ni varför! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0