You have a choice, leave me or stay with me ..

va på stan med mina underbara vänner idag. sånna här dagar får vi göra fler gånger!
åt på la baguette och hade trevligt. sen när maja och janina skulle gå till tåget va de bara elin, becka, isabell å jag kvar. så vi skulle gå till järntorget, men jag träffade pappa så jag snackade lite med han sen drog jag och isabell till konserthuset och satt å snackade å lyssnade på musik! det va sjukt länge sen vi bara satt och snackade.
saknar verkligen oss och allting med kinnekulle och allt. speciellt våran helikoptertur ;)
men iaf, jag kom hem med några påsar iaf. och jag shoppade, så det blev;

tröja från ginatricot, 149kr
benvärmare från ginatricot, 49kr
jeansleggings från bikbok, 99kr (dom är en aning mörkare än dom på bilden)
mascara från h&m, 169kr trorjag
hårspännen från h&m, 19.50kr
läppglans från h&m, 29.50kr
toffsar från glitter x2, 15.90kr

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0