Hur blir jag hel igen efter det du gjorde mot mig?

Du säger att dom saknar mig och att dom så gärna vill träffa mig.
Om dom nu saknar mig så mycket kan dom ju höra av sig själva, och inte gå genom dig för att få kontakt med mig.
Du säger att du älskar mig men att det är jag som har gjort allting fel.
Om det nu är så, varför fortsätter du då kontakta mig?
Om du inte kan lita på mig så behöver du inte finnas i mitt liv.
Vart jag än går och vart jag än står finns du alltid hos mig, men jag blir så arg för att du gör som du gör.
Du kan inte stå på dina egna ben eller prata med dina egna ord.

Jag trodde verkligen inte att du skulle låta det här ske, men det gjorde du.
Och nu kommer det aldrig att bli som vanligt igen.
Om du verkligen bryr dig om mig skulle du aldrig låta mig gå igenom allt det här.
Jag hatar dig för det du har gjort. Hoppas du förstår det...
Mitt liv har blivit förstört på grund av det ni har gjort mot mig.
Jag kommer aldrig att förlåta dig, jag kommer aldrig att göra det!
Men jag kommer aldrig att bli av med dig heller, vad jag än säger och hur jag än gör.

Du har förlorat mig helt! Jag kommer aldrig att komma tillbaka.

Mitt liv har gått fram och tillbaka, jag har varit både ledsen och glad.
Jag har alltid varit stark och stått på mina egna ben.
Dom sista åren har jag inte varit lika stark och du har rent utsagt skitit i mig.
Jag hoppas att du inte glömmer det som vi hade förut, hur bra vi hade det när vi var själva.

Du har gjort så att jag har mist mina bästa vänner, jag säger ingenting till dom längre.
Jag stänger in mig själv, känns som att jag är i ett tomt svart hål.
Du får mig att må dåligt och det gör så ont i mig att veta att du inte bryr dig!
Men du säger att du bryr dig om mig och att du älskar mig.
Seriöst, om du verkligen menar det skulle du lyssna på mig.
Men nej, det kan du inte göra, utan du kan bara lyssna på din "nya familj".
Jag har en sån jävla tur att jag har min mamma, för utan henne skulle jag inte vara nånting.
Hon är den enda jag kan lita på och hon hjälper mig genom det mesta.

Ni har gjort mitt liv till ett helvete, ni kan inte skylla på mig.
Det är du som har gjort det så här pappa. Eller jag kanske inte ska kalla dig min pappa längre..
För en pappa skulle aldrig göra så här mot sin dotter.

Jag tycker att du ska skita i allting som är runt omkring dig och tänka efter ett tag.
Inse sanningen och tala sen om för mig vem som hade rätt..

Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej, hur är det med dig? :) fin blogg :)

2009-12-26 @ 23:13:02
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0