Sometimes love fades..

Nu är jag äntligen klar med engelska A. Gjorde sista nationella idag, det gick faktiskt rätt bra om jag ska vara ärlig. =)
Nästa vecka blir vi klara med matte A också, så jävla skönt! Sen i februari blir vi klara med svenska A.
Aldrig mer svenska, engelska eller matte, fatta va skönt!
Snart är samhällskunskapen också klar, naturkunskapen med hoppas jag.
Fick lite uppgifter idag så jag får G i vissa ämnen. Det suger att vara skoltrött och inte orkar jobba.
Men nu jävlar ska jag ta tag i skolan och få bra betyg. Tjoho, heja olivia!

Nu ska jag duscha och sen lägga ihop lite tvätt, eftersom jag ska tvätta imorgon.
Asroligt, jag vet. Haha, men det måste göras det också. Sen i helgen blir det nog att sitta och plugga.
Vilket liv jag har..

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0