Where were you, when everything was falling apart?

Jag saknar dig, jag saknar alla dina fina ord.
Önskar att allting kunde vara som vanligt, önskar att du inte gjorde som du gjorde.
Jag trodde att jag kunde lita på dig, jag trodde på allting du sa.
Hur ska jag någonsin bli hel igen efter det du gjorde, hur ska jag någon klara mig utan dig?
Jag saknar dig varje dag, varje timme, varje minut, varje sekund.
Du fick mig lycklig, du fick mig glad.
Du gjorde mitt liv värt att leva, du gjorde mitt hjärta helt.

Du förändrades helt och började om ditt liv.
Kommer älska dig tills jag tar mitt sista kliv.

Du tog sönder mig helt, du slet mitt hjärta isär.
Nu står jag på mina egna ben helt ensam och kär..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0