aldrig har jag tvivlat på vem jag är, aldrig har jag ångrat någonting

Jag väntade på dig, som du sa.
Jag litade på dig, men nu undrar jag.
Var det jag som gjorde fel, kan du säga mig de?
Jag behöver veta.

Jag läste dina brev, som du sa.
Jag vände aldrig om, och nu vet jag.
Det var jag som va stark, kan du säga mig det?
jag behöver höra

Jag ångrar att jag väntade
Jag ångrar att jag litade
Jag ångrar att jag älskade dig

Aldrig har jag känt så här.
Aldrig har jag tvivlat på vem jag är.
Aldrig har jag ångrat någonting.
Men nu ångrar jag att jag älskade dig.


Nu ångrar jag att jag litade på dig.
Och nu ångrar jag att jag älskade dig.
Men ändå trots allt det här kan jag inte sluta älska dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0