gamla tider, saknar dom flesta mer än andra.

Ohja, i skolan är man fett sexig!



Girls, jag saknar er.
Elin- beezta veen, seriöst vad har hänt?
Isabell- 10 jävla år! Kinnekulle nästa?
Bella- Du fick en att skratta i klassrummet!
Ni betyder, även fast vi knappt träffas.

Haha, på nått sätt saknar jag Skrekarhyttan också x)
Jenny, Isabella, Morgan, Camilla, Bella, Maja,
Nere är jag, Isabell, Elin, Hanna och Jocce :D
hahahaha, de är gamla tider!!!
Nu jävlar när vi kommer tillbaka till skolan försöker vi att hålla sams?

Asså jag saknar faktiskt skolan sjukt mycket!
Det låter helt sjukt jag vet, men det är vännerna man inser att man saknar när man inte träffar dom.
DV1B<3
Sen blir de antingen DV2S eller DV2P (a)

Kommentarer
Postat av: känguru ;)

Kinnekulle ska det bli! klappat och klart! ;)

saknar oxå er grymt mycket, vill ha tillbaka tiden som fan! <33

2009-07-20 @ 11:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0