i heard it's the softest thing ever

STEG 1
Namn:
Olivia Rotegren
Födelseplats: Föddes på Örebro BB, men bodde i Marieberg när jag va mindre x)
Bor: Örebro/Kumla.
Ögonfärg: Blåa, fast de ser mer ut som grå ibland :s
Hårfärg: Typ brunett, men ska bli ännu mörkare snart tror jag.
Skostorlek: Asså det är helt olika. Alla skor är så sjukt olika i storlekarna. Men har oftast 38-39
Civilstatus: Singel & sökande/desperat haha
Höger eller vänsterhänt: Höger. Om jag skulle skriva med vänster skulle ingen se vad de stog :)

STEG 2

Dina svagheter: Har för många..
Rädsla: Att mina närmaste ska lämna mig.

STEG 3

Första tanke när du vaknar: Hundjävel. <3 haha
När somnar du: Typ när jag lägger huvudet på kudden

STEG 4

Pepsi eller Coca Cola: Egentligen smakar det nästintill samma. Men nånting säger mig att Cola är godare!
McDonalds eller Frasses: McDonalds, vad är frasses? x)
Vans eller Converse: Beror på till vad :) Använder dock inte de så mkt nu för tiden.
Lipton Ice Tea eller Nestea: Ice Tea är sjukt gott på sommaren med is i.
Choklad eller vaniljglass: Choklad, jag är beroende när jag har mens -.-

STEG 5

Svär du?: Jafan, oj ursäkta.
Sjunger du?: Ohja, alltid!
Duschar du varje dag? : Japp
Röker du?: Nej, usch.
Gillar du skolan?: Nja, vännerna duger väl ibland.
Kommer du överens med dina föräldrar?: Inte alls ofta.

STEG 6

Har du under den senaste månaden..
Rökt?: Nej
Shoppat: Ja
Ätit en hel ask müsli?: Haha, nej? :P
Ätit sushi?: Nej
Stått på scen?: Nej
Skejtat: Nope
Bakat?: Näe
Stulit : Nej.
Rakat benen?: Haha, ja
Kysst någon?: Ja
Kramat någon?: Ja
Haft sex?: Ja

STEG 7

Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull?: Öhm, haha. nejdå(a) Jag är en duktig flicka, jag ska bli nykterist :)
Blivit kallad hora? : Ja, faktiskt.. Fast fan fick hon tillbaka ;)
Blivit nerslagen? : Näe, men jag slår ner killar! Så akta dig.
Busringt någon?: Hihi, jadå :D
Gjort något som du ångrade?: Ja.. Det gör jag ALDRIG om.
Fått IG i nått ämne eller på något prov? : Haha, fått för många ig, kan inte ens räkna..
Kastat en sten på nån ruta?: Men nej?

STEG 8

I framtiden..
Namn på barn? : Finns många fina
Hur vill du dö?: Vet faktiskt inte
Vad vill du bli när du blir stor? : Jag vill inte bli stor

STEG 9

Antal människor du skulle ge ditt liv för?: Det finns några få
Antal CD-skivor du äger?: Haha, den som vill får komma å räkna (y)
Antal piercings?: 8 i öronen, naveln och näsan.
Antal tatueringar?: Inga än. Det kommer väl
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Haha, några gånger :p

STEG 10

Vad ska du göra i sommar?: Festa, umgås med dom bästa och fylla 17 bast. Bli mer brun också!
Vad ska du göra i höst?: Börja skolan :/
När tar du studenten?: 2011
Vad gör du efter gymnasiet?: Antingen plugga vidare eller jobba i affär o.O
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? : Ja, sen vill jag inte vara kvar.
Vad händer till helgen? : Ingen aning. Hitta på nått?
Vad vill du helst göra just nu? : Gå ut och rida när jag är klar med denhär skiten

STEG 11

Vill du ha pojk/flickvän? : Ja, tror det faktiskt.
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? : Ögonen
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: Huh? Ingen som helst aning
Vem är den perversaste person du känner?: Haha, sandra eller cissi :P
Hur många gånger har du varit utomlands? : Väldigt många. Usa är det helt klart bästa<3
Vilket land är bäst? Usa.


Kommentarer
Postat av: Bögjäveln

Jag vill lätt se dig som nykterist :')

2009-07-18 @ 00:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0