i love you baby

Bara för att jag är nästan osminkad och typ hur trött som helst.
Hade precis grillat med alla leonbergerägare, + mig själv som är en dvärgpinscherägare :D
Hahah, såg lite roligt ut med typ 50 leonberger och en litenliten spike ;)
Orkar inte lägga upp bilder här, dom finns på bdb.

Det är du som får mig glad.
Det är du som gör mig lycklig.
Du finns alltid hos mig.
Du är den enda som verkligen finns här för mig...
Tack för att du finns underbara hundjävel <3

Jag är så jävla trött idag! Ont i huvudet har jag också, usch hatar livet just nu.
Fyfan alltså, fast jag får alltid ont i huvudet och blir sjukt trött när jag har mens >.<
Tror att jag ska städa mitt rum nu :o Fick för mig det helt plötsligt, haha.
Vill verkligen få ordning på skiten, det ser ut som ett bombnedslag vafan!
Aja, skriver väl mer när jag orkar :) Ha det så bra gullungar.
Puss

Kommentarer
Postat av: sandra

alltid när man har mens städar man, haha

2009-07-13 @ 14:40:57
URL: http://misselvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0