i wish i was looking into your eyes

No more mistakes.
Cause in your eyes I'd like to stay...


Du är så fin, du är så rar.
Hela du är helt underbar.
Ta min hand och håll den hårt.
Att tycka om dig är inte alls svårt.
Du tar bort all min smärta.
Och nu har du fångat mitt hjärta


Snart blir det att gå ut till stallet igen och måla ett lager till tror jag.
Det börjar fan se bra ut nu! Jag är riktigt nöjd själv, haha.
Imorgon blir det en rolig dag, då ska jag fixa mitt rum och sen rida.
Ska även träna massa med baby som jag har gjort väldigt mycket nu.
Han är så duktig, så jag funderar nästan på att börja tävla? ;o
Snart fyller man år också, är inte direkt pepp, men jaja.
Vill inte träffa massa.. Usch, jag har blivit folkskygg, haha!
Aja, det blir nog fest på kvällen iallafall. Får se vilka som vill komma och gratta mig? =)

Nu ska jag se om vi ska ut och måla, men jag skriver kasnke sen.
haha puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0