i'll be right here with you

Fint väder äre här. Ska nog ut å sola lite nu så man får lite mer färg, hihu.
Senare ikväll blir det att rida ut, ska bli lika roligt som vanligt.
Ut med spike ska jag med, tror jag ska gå RUNT kvarntorp.
Fett roligt, haha not. Men långt äre, typ en mil? haha
Får se om jag orkar de eller om jag går skarbjörka, iofs äre typ lika långt.
Imorgon rider jag på morgonen, sen får jag skjuts in till stan av någon.
Ska till mamma igen, inte varit där på 2 veckor snart. Mammis är saknad ju!
Fyller ju år på fredag så har fått pengar av mormor&morfar redan :) Tack! om ni nu läser denna skit.
Jaja, på fredag får jag lite mer pengar av mamma och på måndag får jag halva min lön!
Så ja, jag kommer blir lite halvt rik :D hahah.
Blir att först shoppa lite på stan med elin, sen bjuder mamma oss på lunch :)
Fredag kommer bli bäst<3

nu ska jag göra nått annat, orkar inte sitta vid datorn typ
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0