i'll be there

Vaknade för ett tag sen, gick ut med spike sen tog jag en macka :$ haha.
Snart ska jag ut till stallet och ta in min bebis, sen blir det att rida.
När jag har ridit klart ska jag ut med spike igen, sen ska jag nog cykla en runda med honom!
Sen när boel kommer hem blir det att måla stallet! :D Sjukt glad är jag, hihi.
Vitt och rosa ville jag ha, men fick inte det :( Så det blir vitt och blått istället.
Lite besviken blev jag ;) Haha, men blått är fint det med. Jag som gillar blått ju! :o
Det kan man se på mina ridgrejer, haha. Har allt i blått typ -.-'

Eller om jag rider ikväll istället, tror det är skönast.
Då blir det inte lika svettigt xD Haha, Hoppas det inte regnar bara!

i know everything changes

Men jag skriver väl sen,
puss

Kommentarer
Postat av: sandra

rosa<3

2009-07-14 @ 15:55:28
URL: http://misselvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0