i'm sorry i let you down, please don't hate me, but i must do whats best for me...

Ibland är ett kort liv fullt av risker, ibland är det hur bra som helst.
Man måste vara stark för att kunna våga någonting.
Och man måste våga för att kunna vinna någonting.
Jag är så feg så jag kan inte vara stark och det leder till att jag inte vågar någonting.
Men jag försöker så gott jag kan och verkligen skriver det jag känner.
Så snälla lyssna på mig och hör vad jag har att säga.
Jag brukar klara det mesta i mitt liv, men tyvärr klarar jag inte av det här.
Du är en sån bra kille men jag pallar det inte.
Jag är så himla ledsen och snälla hata mig inte!
Det här är mitt liv och jag lever det på mitt sätt.
Jag vill inte såra folk och jag vill verkligen inte göra nån ledsen.
Men jag måste tänka på mitt liv och försöka reda upp allting.
Feel my heart now, and i must made it!

Jag är så svag, så sjukt svag.
Men jag försöker att inte vara det.
Snälla förstå att jag vill gå vidare.
Jag klarar inte av de här.


Kommentarer
Postat av: sandra

Du kan klara allt bara du försöker, jag tror på dig.

2009-07-19 @ 20:46:55
URL: http://misselvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0