jag har aldrig varit riktigt bra på nånting

Nu sitter man här igen, solen skiner för fullt och jag är lika glad som vanligt.. ?
Börjar halv åtta idag, går till 5. Så jag ska snart sätta mig på cykeln och trampa till dagiset.
Hoppas dom små knattarna är snälla idag, för jag har blivit sjuk. Ont i halsen, huvudet och i foten.
Hostar som en jävla gnu också, usch vad jag hatar de.
Fast om man har ont i foten är man nog inte sjuk, men ändå. ^^
Idag när jag kommer hem ska jag ta det lugnt, men imorgon, ja vad händer imorgon?
Jag vill hitta på någonting! Typ grilla och ta några bärs med kompisarna?
Liksom hur mysigt som helst skulle det vara ju :O Får se om någon orkar, tror inte jag gör det.
Men vi får se om jag blir bättre under dagen, vilket jag hoppas!

my life sucks

Nej nu ska jag sätta på mig skorna och sen bär det av till jobbet.
Skriver mera senare. Puss

Kommentarer
Postat av: Falcon

bara att kämpa på! det lönar sig:)

2009-07-02 @ 20:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0