jag trodde fel om dig, om hela ditt liv.

när livet sviker är det bra att vara två,
men jag tror jag kommer att sluta förstå.
jag kommer ihåg oss, när det va vi som var ett,
förlåt för allt jag har gjort och för att allt gick så snett.
du var det bästa i mitt liv, du betydde mer än allt,
hoppas att jag kan gå vidare utan att allt är så kallt.
nu lämnar jag dig, glömmer allt som var vårt,
när jag tänker tillbaks blir allting så svårt.

nu ska jag glömma allting det vi hade, nu ska jag glömma oss två
jag vill verkligen inte glömma dig inte nått, jag vägrar att förstå.
Förlåt för allt jag har gjort och förlåt om du blev ledsen
men jag pallar inte mer, jag orkar inte med stressen.
hoppas du förstår att jag inte ville att det skulle bli såhär,
men jag är ledsen att kärlek inte alltid blir som när man är kär
du kommer alltid att vara en del av mig, jag lovar, jag svär
och jag finns alltid här för dig, vart du än står och var du än är.



ett stort förlåt till alla vänner jag sårat,
jag glömmer aldrig det som har varit vårat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0