look at me now, i failed it again.

Varför är det jämt jag som gör fel?
Varför är det jag som har svårt?
Varför gör alla mina "såkallade" vänner mig besviken?
Varför mår jag aldrig bra?
Varför gråter jag mig nästan alltid till sömns?
Varför är det alltid jag som råkar illa ut?
Varför händer det aldrig nått bra?
Varför hittar inte jag kärleken?
Varför svikar alla just mig?
Varför existerar jag?

Äckelhoror, om jag vill hem så kan ni förihelvete skjutsa hem mig?!
Åker hem till min kära älskade mamma vid 4.
Jag som trodde jag skulle få komma hem mkt tidigare.....
Hej jag är fittigt äckligt jävla horsur!!! ;@
Jaja, sen blir det elin, helt underbar att få träffa dig igen! :D
Sen blir det nog att gå ut på stan och leka lite med föölk.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0