look at me now, i made it!

I open my heart for you,
now I'm being something I'm not,
memories gone, I'm falling behind!
Now, I'm standing lonely in tears, my
heart is gone, I'm falling behind!

Snacka om att jag har vänt på dygnet.
Tack för det din jävel ;)
Men JAG ÄLSKAR DIG GRÄNSLÖST IAF, som du nu säger, haha.
Får se vilken tid jag lägger mig inatt, hahah

På onsdag får jag äntligen träffa Elin igen :)
Hon ska sova hos mig och vi ska på gvik å träna =)
Sen på torsdag blir det gvik igen och träna!
Duktiga vi är<3 =D Saknat dig sjukt mycket gumman!
Sen på kvällen blire väl att träffa några.
Fredag fyller jag år! Happyface på fest.
Typ iallafall lite! Hoppas de kommer massa folk! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0