min kamera, elin tog bilderna tror jag. inte så värst bra eftersom hon va lite för packad.

Shoppade lite på dagen, köpte domhär skorna på rean!
Hade kostat 699 men de va halva priset :) Tog dom direkt, haha
Riktigt sköna är dom och rättså snygga med! :) Tycker jag iaf.
Imorgon ska jag shoppa fler skor, haha. Får ju lön då (a)

Min å elins goda dricka till kvällen ;) Eller ja, jag hade ölen å en vodkaflaska ;D

Såhär går det ibland!

Sandra lite packad, haha

Amanda :)

haha, gåre bra?

Sara :D

Simon :D

Elinutt ;)<3

Har ingen aning om vem dom är :P Men snälla va dom nog :D

Spike tyckte de va skönt när alla drog sen xD


Tack för en rolig kväll, fast den inte blev som jag tänkt mig x)
Var iaf roligt att så många kom, fast endel bjöd ju in sig själva (?)
Jaja, sånt so händer, right? Trevligt hade jag iaf.
Får se om jag har nån fest igen. Isf får de inte komma många haha.
Ska försöka sno massa bilder, roligt å ha ju, haha!

Kommentarer
Postat av: kangro

dom var assnälla jue. killen gömde mig för polisen när det urarta lite xD

2009-07-26 @ 19:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0