my really best friend

Sandra Elvin, du är fan bäst.
Sjukt glad att du finns här för mig.
Utan dig skulle jag inte klara ett skit!
Jag älskar dig så grymt mkt mannen! <3

Jag vet att du är avis på mina tuttisar, men du kan få låna dom när du vill, HAHA!
På fredag, då jävlar ska vi röja! Då blire fest på riktigt.
Festa som vi aldrig gjort tidigare! :D
Hahahahah, alla får komma om dom vill =)

försvinner du
försvinner jag


Våran låt. Saknar våran tid faktiskt.
Vi får ta å ses oftare korvobert!!!
 

Kommentarer
Postat av: sandra

Haha, kom på att för några dagar sen så satt jag och kollade på våra videosar som vi spelade in på min mobil när vi gick på gumaelius, fyfan alltså, jag satt och skrattade så tårarna rann tillochmed, och jag var ensam dessutom, haha! Vi har sjukt många minnen tillsammans och alla är sjukt bra!!



I love you giiiirl! <3

2009-07-19 @ 20:41:47
URL: http://misselvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0