they don't know how long it takes to say goodbye

I never wanted to lie
I knew that my baby would cry
If he knew what we were doing
But if his love don't pass the test
I gotta get it from somewhere else
When I'm gone and I need a man
I just hope that he understands

I finally found somebody else
Who really wants to make me feel
Things that I've been missing so long
And his love always passed the test
It's a shame I had to look somewhere else
When I'm gone and I need a man
I just hope that he understands


Idag är det fint väder, ska ut och rida snart hade jag tänkt.
Fast det är jäkligt varmt så jag tror jag skippar det och väntar tills ikväll.
Det är nog skönast för både mig och Kalaaz tror jag.

Ska iallafall snart ut och hjälpa Boel att måla.
Hoppas inte hon slänger färg på mig och i mitt hår igen! Och jag vet att du läser dethär ;)
Hahaha, men fint som fasiken blir det iaf. Hela boxarna blir vita och fönsterna blir blåa.
Tar väl bilder nån annan dag, när allting är klart :)

Ska även ut och springa med spike sen.
Känner mig konstig, haha. Tränar som fan nu och gör massa saker.
Haha, okej. Det är ju bra, men så här mycket. Haha, jani. Jag vettefan :D

Skriver säkert senare.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0