jag har väldigt tråkigt

1. Hur många gånger har du flyttat?- Kan inte ens räkna på två händer.
2. Om du fick en drömlägenhet och fick placera den var du ville, var skulle det vara?- I Usa.
3. Vad är viktigast i din lägenhet, fräscht badrum, fräscht kök eller balkong?- Alltihopa.
4. Vad tycker du är en lagom ålder för att flytta hemifrån?- När man är mogen.

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Ja, tyvärr.
Gnälla: Lite för mkt? (a)
Sova: Sova bör man, annars dör man ;)
Ha ångest: Ja, rätt ofta.
Drömma mardrömmar: Ibland.
Klä dig i svart: Nästan alltid.
Gå till kyrkan: Inte ofta, en gång vart tredje år?
Gå i skolan: Ja, fast inte nu när det är lov såklart.
Röka: Nej fyfan
Ljuga: Varför ljuga när man bara får skit för det?
Hata folk: Hata är ett starkt ord
Lita på folk: Inte ofta det händer. Finns bara några få personer jag kan lita på till 100%

VEM :
Saknar du: Min syster
Vill du döda: Ingen vad jag vet?
Vill du slå: Vet inte :)
Vill du kittla: Ingen aning!
Kramade du sist: Novia tror jag
Vill du prata med: Dendär jävla idioten.. </3
Skrek du på sist: Spike x)
Vill du vara som: Någon cool 8)
Sårade dig sist: Henric :o
Vill du bli galet full med: Fruuugan & Sandra :)
Fick du sms från senast: Christian Olsson
Ringde dig senast: Henric ^^

HAR DU :
För många vänner: Man kan inte ha för många vänner.
Förföljelsemani: Jo, ibland.
Tvångstankar: Nja ^^
Någon annan psykisk sjukdom: Nej.
Någon fysisk sjukdom: Nej.
Någon skada: Jag är ju så sjuk i huvudet :D
Färgat håret: Ja, många gånger.
Brutit några ben: Nej, faktiskt inte :) PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ!
Några piercings: Öronen, naveln & näsan.
Egen dator: Japp.
Bra självförtroende: Nej.
Kysst någon: Haha, ja?
Köpt kondomer: Varför köpa när det är gratis på knuffen? ;D
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej.
Bjudit ut någon: Nä.
Varit kär: Nja..
Lämnat landet: Jaa.
Rymt hemifrån: Haha, gills det när man typ gjorde det när man va liten i någon timma men sen kom hem igen? ;)
Gjort något olagligt: Ja..

HUR :
Svarar du i telefonen: "Hej de ä olivia" hemma & "aah" i mobilen
Fördriver du tiden: Datorn och är med vännerna.
Mycket pengar har du: För lite. Får snart lön :)
Tjänar du pengar: Japp, sommarjobbar ju ;)
Ofta Bäddar du sängen: Nästan varje dag :P
Ofta diskar du: Vi har diskmaskin.
Ofta städar du: Lite då och då ^^ När det behövs! :D
Många stör du dig på: Lite för många..
Ofta träffar du din familj: Varje dag

TROR DU :
Att du kommer bli något: Nja, ibland kanske.
På rymdvarelser: Haha, jaförfan! Jag är ju en alien. Jag tror på mig själv!
Att folk tycker om dig: Det hoppas jag :)
På ett liv efter detta: Jadu, ingen vet ju vad som händer förens man är där..
Att fiskar kan tänka: Jag har minne som en guldfisk, dsv äckligt kort minne.. ;) Nej det tror jag inte. Haha
Att du kommer leva länge: Vi får väl se.

VÄLJ :
Katt eller hund: Hund
Vit eller svart:
Svart
Varmt eller kallt:
Det beror väl förfan på vad det är. Man vill ju inte dricka varmt vatten tex. ;D
Vatten eller land: Land = soooola
Telefon eller internet: Det beror faktiskt på.
Musik eller tystnad: Musik förfan!
Bok eller film:
Film, värsta mys!
Leva eller dö: Leva


Kommentarer
Postat av: sandra

"Sårade dig sist: Henric :o"

:o tell me

2009-07-07 @ 19:03:29
URL: http://misselvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0