do you ever think?

ALLA TJEJER, SKA GÖRA TESTET!

KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS, ALKOHOL, KRIMINELLT, DÅLIGA TIDER

KÄRLEK:

Är du kär just nu? Nja, kan man väl inte påstå
Har du någon kille just nu? Nope, det har jag då icke.
Har du dumpat någon? jao..
Har någon dumpat dej? - mhm
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? Nej, man leker inte med folks känslor.
Vem kramade du senast? Haha, öhm. Det va nog kalaaz, fast människa va de nog HAH va pinsamt, jag kommer inte ihåg!
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? Nej fan heller


SKOLA:

Är du duktig i skolan? Nej faktiskt inte, eller om jag kan nog om jag verkligen vill.
Har du bra betyg? Dom duger väl, fast egentligen suger dom. Men det säger vi inte här.
Har du fått göra om ett prov någongång? Haha, ohja.. Nästan för många
Har du fått ett bra resultat på ett prov? ja, tack vare elin:D
Sköter du dej i skolan? Nja, ibland. Kanske, eller jo de gör jag väl :)
Har du tuggat tuggummi under skoltid? Haha, eeh, ja?
Haft mobilen på lektionstid? HAHA jaa
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? Haha, massa gånger >.<


FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? hos mamma är vi 2, hos pappa är vi 4.
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? Ja, fast dom bor inte tillsammans. HAHA, sorgligt men sant ;)
Trivs hemma? Jadå...
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? jaa
Har skrikit och slagit din mamma? Skrikit somfan! men aldrig slagit
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? Mhm.
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? Ohja.
Du älskar din familj oavsett vad som händer? men ja


VÄNNER:


Du har vänner? Nej tyvärr inte. Klart somfan jag har vänner!
Du brukar vara med? Sandra, Elin & Bea :)
Vem/vilka var du med sist? Bealutt :D
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? Klart som fan jag gör. Alla är lika fina enligt mig.
Är det okej att ha kill-kompisar? Haha, men ja? :P
Har du pussat någon av dina kompisar? Haha, ohja xD
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? Men vafan är de för frågor? xD Nej de skulle jag inte kunna :s
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? Jao. funderar på att säga upp kontakten med vissa också. ni vet själva vilka ni är, för er orkar jag inte med längre.



FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? Nope, varför skulle jag?
Putar med läpparna på kort? hahahha, ja ;$
Tar kort på dina bröst? -  Hahah, 24/7 ffs
Använder foundation på läpparna? Det kommer väl lite då och då x)
Super dej packad varje helg? Men nej
Du har kysst en tjej? Ja
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? Plattar håret ibland, har rätt rakt hår annars.
Ditt hår e knallblont? haha, verkligen inte. Blev nyss brunett igen ;)


ALKOHOL:

Har druckit alkohol? Ja,
När drack du alkohol senast? Nån vecka sen.
Vem bjöd dej på alkohol? Nån
Vad var det för sorts alkohol? öh, hb tror jag?
Brukar du dricka alkohol? Ja, det händer då och då
Har du druckit öl? ja,
Tycker du om öl? mums
Har du varit full? nejförfan, jag dricker inte!!!


KRIMINELLT:

Är det okej att vara kriminell? Varför skulle det vara okej?
Vill du bli kriminell? Hahaha, helst inte. nej
Vad är inte okej med att vara kriminell? Hahah, massa
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? klart jag skulle!
Har du suttit i fängelset? Ohja, varje dag. Men nej det har jag inte
Vill du hamna i fängelset? Hahah, nej! säg nån som vill det?


DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? Ja faktiskt.
När grät du senast? För några dagar sen -.- Men nu äre så jävla mkt bättre :D<3
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? ja..
Du har slagit ner någon? Haha, ja faktiskt.
Du har skadat någon med flit? Det tror jag inte?
Har du någon gång viljat döda någon? Nej absolut inte.
Vem bråkade du senast med? familjen tror jag
Blivit våldtagen? Nej, och hör ens frågan hit?


ÖVRIGT:

Motto? Öhm, ingen aning!
Film? med rätt sällskap och en bra film är de bäst :)
Musikgenre? Massa, nästan alla. typ
Lyssnade senast på? david archuleta - crush
Var det här kul? Nej, men jag hade tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0