if you love me, leave me alone.

Jag har insett att min senaste kyss: rätt länge sen, hah
Jag lyssnar på: allt möjligt
Jag pratar: jadu, nästan hela tiden?
Jag tycker om: mina vänner, festa, familj. mina älskade djur.
Mina närmaste vänner är: Vissa är bättre än andra..
Min första bästa vän hette: Hmm. Har nog aldrig haft någon bästa vän egentligen.
Kärlek är: bäst ibland, men hopplöst nästan hela tiden
När jag borstar tänderna: Står jag vid spegeln o.O
När jag lagar mat: Blir det alltid misslyckat! :D
Jag tänder på: bra killar (tror jag) haha ;p
Det sexigaste yrket är: byggarbetare och sånt haha! xD
Det är charmigt när: Jadu
Jag är rädd för: döden, sipndlar, ormar, fönster och mörker -.-
Den värsta känslan är: när man blir sviken av den man tycker om.
Den bästa känslan är: när man är lycklig.. och kär
Jag är bäst på: att vara mig själv..
Jag är sämst på: att spela någon annan haha
Om jag var ett djur skulle jag vara: ingen aning! :o
Om jag va en insekt skulle jag vara: typ humla, dom verkar roliga, hahah
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: hammare! xd
Jag kommer alltid att vara: mig själv
Det finaste som finns är: du..
I sommar: vill jag hitta kärleken
Sist jag grät var: i måndags -.-
Jag kan: mer än vad jag tror jag kan
Jag kan inte: stava!! :D
När jag vill tänka går jag: jag ut med min hund för det mesta
När jag bakar så bakar jag: ingenting, för jag bakar inte xD
Min mobiltelefon är: på golvet just nu haha
När jag vaknar på morgonen: går jag ut med hunden, oftast. x) ibland somnar jag om (a)
Innan jag går och lägger mig: stänger jag av datorn, haha
Just nu tänker jag på att: jga snart ska byta om och sen ut och rida :)
Bebisar är: jävligt söta, jag vill ha x)
Idag har jag: varit ute med spike x2, mockat och sovit :D
Ikväll ska jag: nörda dator. se om någon vill träffas?
I morgon kommer jag: rida, data, hund, ah de vanliga, haha. sen på kvällen vettefan? träffa nån rolig? :D
Jag vill verkligen: ha mina jävla pengar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0