life goes on

Klockan nu: 16.23
Namn: Olivia rotegren, vafan annars?
Piercingar: naveln, näsan å rätt många i öronen, 8 räknade jag till sist.
Tatueringar: Nope, men de kommer tror jag
Längd: 157 typ, nästan exakt på gränsen, kanske har växt lite sen sist.
Skostorlek: 38-39, beror på, alla skor är så olika
Önskar du att du bodde någon annanstans: Japp. men jag vill inte lämna mina nära och kära.
Tänker du på självmord: Nej, gjorde det förut. Men nu är jag SÅ emot det.
Tycker andra att du är attraktiv: Haha, fråga inte mig?
Dricker du: Förut va det ofta, nu är det mer sällan
Använder du droger: Nejförfan
Röker du: Nej äckligt
Snusar du: Nej aldrig
Vilket shampoo använder du: olika, orkar inte gå och kolla va de heter :D
Vilken parfym använder du: typ lacoste, celine dion, britney spears just nu.
Vad är du rädd för: ormar, spindlar, fönster och mörker :s
Gillar du att tvätta: Haha ohja!
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jappp!!!!


SENASTE..
Film du hyrde: Ingen aning :o lite dåligt minne och det va sjukt länge sen jag hyrde en vill jag lova.
Film du köpte: Jag köper inte filmer, min far gör :D
Låten du lyssnade på: A day to remember - If it means a lot to you

Låten du hade på hjärnan: Regina Spektor - Samson
Låten du laddade ner: Jag är duktig, jag laddar inte hem nått skit!
Personen du ringde: Boel tror jag
Tv program du tittade på: öhm, har ingen aning. Mitt minne som sagt ;)
Personen/personer du tänkte på: ... <3

FÖR ELLER EMOT...
Långdistansförhållanden: För
Utnyttja någon: Emot!
Självmord: Emot!!!
Att använda droger: Emot
Sex före äktenskap: För
Köra onykter: SÅ emot!
Förhållanden: För

FAVORIT..
Mat: taacos :D
Låt: Rätt många är bra, har ingen direkt favorit sådär
Sak att göra: Vara med mina djur och mina älskade vänner!
Sport: Ridsport & hundsport
Dryck: Sprit, haha
Kläder: mjukisbrallor å stor tröja!!!
Film: finns så många, har ingen direkt favvis där heller
Bil: Haha, finns många fina! :)


HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke: Ja
Gråtit över en flicka: Ja
Ljugit för någon: Ja...
Varit i slagsmål: Nej
Blivit arresterad: Nej

ANTAL..
Gånger du varit kär: Riktigt kär, aldrig. Småkär, många gånger.
Gånger ditt hjärta brustit: Aldrig på riktigt.
Killar du kysst: eeh, skulle jag räkna?
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Haha, ohja xd
Ärr du har på kroppen: usch ja..

VAD/VILKET
Ska bli skoj: Vet ej :o
Ska inte bli skoj: Ingen aning :o
Sparar du till: En stor häst...
Väntar du på: Bättre tider och egen lägenhet...
Pålägg som gäller: inget x) eller ost, paprika och gurka o.O
Dagens dryck: Vatten

SENASTE..
Personen du fick mail av: kollar den typ aldrig, haha
Personen du fick brev av: De va nog hööks x) Eller ja, reklam
Personen du fick sms av: Jimmy min lilla brat :D
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Öhm, jag har ingen aning, för någon dag sen?
Saken du köpte: tröja
Du hade kul: igår, när jag red för sista gången för denhär veckan :'(<33

Hur tidigt stiger du upp: Haha, idag gick jag upp 11, brukar vara nånstans mellan 9 och 12.
Gillar du att slåss: Haha ja (a)
Vad ska du göra ikväll: Ingen aning, hade tänkt att jag skulle gå ut på en långpromenad med spikus.
Är du seriös: Jadå, nästan alltid
Vad är du allergisk mot: Ingenting!
Var har du ont: rumpan!
Använder du hårspray: Japps
Kan du stå på händer: Näe, eller kanske :D
Favorit serie: sex and the city, one tree hill, OC m.m.
Salt eller socker: Beror på vad :o
Gillar du ketchup: Jadå
Är du glad nu: Det ärjag väl :p
Var du glad igår: Japp, har inte varit så glad på länge
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Jaops
Vad dansar du till: Jag dansar aldrig nykter
Stockholm är: En äckligt stor stad som man har lätt att tappa bort sig i. haha
Göteborg är: Fint och bäst
Kan du sjunga: Ohja, idol nästa!!! hahahah
Mer värt än guld: Min familj, mina djur och mina vänner<3
Spaghetti eller makaroner: makaroner, haha
Ett land jag helst vill besöka: grekland och afrika faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0