when it was good

KOLLA DIN MOBIL
1. Vad har din mobil för färg? black, huhu
2. När köpte du den? Fick den av pappa förra året, typ september?
3. Vad är det för märke? Sony Ericsson såklart
4. Vem ringde dig senast? Mamma
5. Vad står det i ditt senaste mottagna sms? "Stackars dig :(<3"
6. Ungefär hur många sms har du in inkorgen? Haha, jadu. Det undrar jag med.
7. Vad heter din kontakt nr. 12 i din kontaktlista? Bella G

KOLLA I DIN DATOR
1. Vad heter din användare? Olivia
2. Vad har du för bakgrundsbild? På ett blad typ? Eller det kanske är en gren. Haaha
3. Vilken/Vilka är din favorit sida på nätet? Ingen just nu. Orkar egentligen inte sitta vid datorn.
4. Är du medlem på bilddagboken? Men ja.
5. Hur ofta sitter du vid datorn? 24/7.
6. Är din dator bärbar? Ja -.-

KOLLA I DIN GARDEROB
1. Vilket plagg använder du mest? Mjukisbyxor, linnen och tjocktröjor xD
2. Hur många jeans har du? Har väl typ 10 par, men använder kanske 3.
3. Har du mycket kläder? Jadå, det räcker till mig. Ska dock shoppa somfan när jag får pengar.
4. Har du några märkeskläder? Ja
5. Har du något helsvart plagg? Typ bara.
6. Hur ser din bikini ut just nu? Svart och svart/rosa överdel. Sen massa olika underdelar.

GÅ IN PÅ DITT RUM
1. Vad är det första du ser? Sängen hos både mamma och pappa.
2. Hur städat har du, på en skala från 1-10? Haha, helt olika. Just nu ligger det kläder överallt och ingenstans hos pappa :| Men hos mamma städade jag innan jag åkte hit. 4 hos pappa och 10 hos mamma (a)
3. Har du något på väggarna? Målade väggar xD Ska köpa tavlor. Ska nog sätta upp min tv på väggen hos mamma med.
4. Vad ser du om du tittar ut? Hos mamma ser man typ vatten och gräs. Hos pappa ett körsbärsträd och en hage, garaget med!
5. Har du bäddat din säng? Haha, ja faktiskt xD
6. Hur stort är ditt rum, på en skala från 1-10? Mycke mindre hos mamma, men de är väl typ 5 & 7.

TITTA I DIN BILDDAGBOK
1. Hur många bilder har du laddat upp? 332
2. När skapade du din bilddagbok? 2006-08-07
3. Hur många bevakar din bilddagbok just nu? 234, haha
4. Vad heter den person som tittar mest på din bilddagbok? finns många

PERSONLIGT
Vad heter du: Olivia
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: William. Men jag blev ju tjej, så jag fick heta olivia. SUG
Vart bor du: Örebro och Kumla
Hur lång är du: typ 158?
Ögonfärg: Blåa
Hårfärg: Öhm, typ brun?

KLÄDER
Vad använder du just nu för jacka: En svart.
Vad använder du just nu för skor: Massa olika
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Mjukis haha
Hur mycket köper du kläder för i månaden: Nu har jag varit pank. Men de brukar vara typ 400 i månaden? ibland hela studiebidraget.
Vad har du för jeans storlek: Beror på vart de är ifrån.
Vad har du för skostorlek: 38-39
Vad har du för tröjstorlek: olika, beror vart ifrån.

SENASTE PERSON SOM
Du pratade med: vart?
Du pratade i telefonen med: Mamma
Du gick på bio med: Becka, hennes bror och pernilla ^^
Du gick på stan med: Öhm. jarru, de va nog sandra!
Du kramade: :O bra minne
Som såg dig gråta: Sandra..
Gav dig beröm: Ingen aning.

HAR DU NÅGONSIN
Sagt jag älskar dig och menat det: Mhm..
Bråkat med ditt husdjur: nej, aldrig. men dom kan vara jävligt jobbiga, men inte fan bråkar vi?x)
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: HAHA, ja!

STUFF
Är du ensam nu: Jaa, kom hit och lek med mig?
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: heartache on the dancefloor
Vill du gifta dig: Kanske de..
Vill du ha barn: Ja, varför inte?

EXTRA STUFF
Tar du droger: Nej.
Vad är du mest rädd för: Att bli lämnad.
Vilka kläder sover du i: stor tröja
Vem hatar du verkligen: ingen alls.
Varit kär: aldrig på riktigt.
Kör du bil: bara när jag inte får
Har du ett jobb: nope
Gillar du att ha folk omkring dig: beror på om jag känner dom eller om jag hatar dom
Är du ett hälsofreak: näe, kan jag inte påstå
Har du någon tatuering: nope, men vill så gärna ha.

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU
Gråtit: typ
Köpt någonting: näe
Varit sjuk: alltid.
Sjungit: ohja
Sagt jag älskar dig?: nej
Velat säga till några att du älskar dem: nja
Träffat någon ny: typ
Saknat någon: massa
Kramat någon: min häst och hund

VILKEN
Tidning läser du: ingen
Buss åker du oftast: 314, 302 och typ 726
Frisyr har du: toffs eller utsläppt med uppsatt lugg
Dag fyller du år: imorgon

SENASTE
Film du såg: öhm, kommer inte ihåg
Sak du stal: inget.
Mat du åt: typ ris å korv ;s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0