tråkigt igen, inte bra olivia.

PERSONLIGT
Namn: Olivia Rotegren
Födelsedatum: 24 juli.
Hårfärg: Typ brun?
Ögonfärg: blåa tror jag
Längd: 158, haha blä kortis
Skostorlek: 38-39
Civilstånd: singel&sökande!!
Humör: fett taggad
MSN: [email protected]
Mobilnummer: kyss mig i röven :D
KÄRLEK
Har du ett förhållande just nu? nope
Vad heter isåfall din pojk/flickvän? - hihi jadu fråga han :D
Längsta förhållande? haha 2 månader
Har du kysst någon? haha ne absolut inte? :D
Har du strulat med någon du inte ens gillar ?  hahah, ja x( det va inte okej. förlåt
Har du haft 3kant? nope
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ohja.
Kärlek eller pengar? kärlek, helt klart

FAMILJ
Vad heter din mamma? Ewa
Vad heter din pappa? Patrick
Har du syskon ? nope
Hur många? zeeerooo
Har du en stor släkt? haha, ja tyvärr. FÖR många.
Har du kvar alla mor&farföräldrar? japp<3
Känner du alla i din släkt? haha knappt inga. >.< eller jo, dom närmsta
Vem är du mest lik i din familj ? alla säger morfar :| haha men ne jag vet inte

VÄNNER
Har du någon bästavän? mhm !
Har du många vänner? jaa!
Vad tycker folk om dig? fråga inte mig? fråga dom
Vem har du känt längst? michelle tror jag. från vaggan till graven har vi sagt?
Vem vet mest om dig? den som vet MEST om mig är sandrutt elvinutt
Hatar någon dig? ja de tror jag.
Har någon av dina kompisar snackat skit om dig? haha nån har säkert

SKOLAN
Har du bra betyg? nja, jag suger i skolan
Skolkar du? tyvärr
Vilken klass går du i? ska börja 2an till hösten.
Vad heter din skola? kvinnersta. HAH, mobba mig inte
Har du varit uppkäftig mot någon lärare? jag, nejje inte alls (a)
Vad heter din favoritlärare? pernilla i think
Försover du dig ofta? haha typ ;$
Gillar du skolmaten? öhm, näe inte direkt
Har du många kompisar i din skola? jadå :) eller dom flesta slutade nu. Men har väl kvar några.
Hur många går i din klass? ingen som helst aning. brukar inte räkna. ibland är vi iaf bara typ 5 st i klassen. av 30 kanske? haha alla skolkar. fett många har slutat med

FRITID & INTRESSEN
Går du på någon sport? ohja, ridsport
Vad tycker du om att göra? kompisar, fest, djuren :)
Vilka sporter har du gått på? dans, ridning, golf, motorsport, sen vet jag inga mer xD har säkert gått på nått mer.
Lever du för någon sport? ridningen....
Är du vältränad? haha nej xD men börjar nog bli ;)

MUSIK, FILM
Vad har du för musiksmak? typ allt
Har du alltid haft samma smak? nejfyfan
Vilket är favoritbandet? dead by april just nu :D
En bra låt: finns många
Vilken är din favoritfilm? det finns många bra
Vilken film framkallar starka känslor? i taket lyser stjärnorna faktiskt.
En rolig film: hm, jaru :D

RESOR
Hur många länder har du varit i? typ drygt 10?
Vilka länder har du varit i? haha, måste tänka. usa, turkiet, frankrike, england, tyskland, estland, norge, danmark, finland.
Har du bott utomlands? jao
Vart isåfall och hur länge? usa, 3 månader. haha, ska flytta dit sen
Kommer du från något annat land? typ finland?
Har du släkt från något annat land? japp! usa, finland och lite överallt

Har du åkt :
Flyplan? ohja
Buss? meh vilken fråga
Tåg? jaa
Båt? juppp
Taxi? haha jaa! får åka när, hur, vart jag vill. GRATIS
Helikopter? ohja, minnen isabell!!!!

DÄR DU BOR
Vart bor du? örebro & kumla.
Hur bor du? lägenhet med mor och stort hus med far
Vilken färg har huset? haha lägenheten har jag ingen aning, gul orange? HAHA och huset är rött
Har du bott där hela ditt liv ? nopeee
Trivs du där? stan trivs jag som fisken i vattnet. men landet, sådär

BORTSKÄMD ELLER?
Har du ett eget rum? 2 st
Har du i ditt rum...
TV? hos mamma
Dator? ja
DVD? hos mamma
PS/Xbox? inte längre
Högtalare? ja hos båda

Har ni i familjen...
Pool? en liten skit
Studsmatta? nope
Cross/moppe osv.? haft många, haha. men inga nu
Mer än 1 bil? haha typ 10?
Jacuzzi? näjje
Pingis/biljardbord? hade biljardbord?

TILLSIST
Vad är klockan? 14:22
Vad ska du göra snart? ingen aning. hemma själv, så de blir väl feting fest. haha nejmen ut med spike snart, sen rida
Vilket abonnemang har du? tre&comviq
Får du ofta positiva kommentarer om dig? ja, men dom flesta ljuger bara.
Mår du bra? nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0