We are the world, det är föralltid vi

Tillsammans är vi oslagbara.
Utan dig skulle jag inte klara av nått.

Du får mig att känna mig trygg
Du får mig att känna mig glad
Du får mig på så jävla bra humör!

Jag har sagt det förut och jag kommer säga det igen.
DU ÄR MITT ALLT!!!

Våran första och enda tävling? :'(<3
Vi får verkligen börja träna nu och se om vi kommer iväg på någon liten pay&jump eller nått sånt.

Du är verkligtn bäst, skulle inte klara av att inte ha dig i mitt liv.
Allting förändrades när du kom till oss, du var det posetiva i mitt liv.
Först var du en jävel testede hela tiden, men tillslut blev vi bästa vänner.
Det känns som att du börjar glömma mig, hoppas verkligen du inte har det.
Jag ska se till att vi får mer tid för varandra, för jag vill ha min baby tillbaka!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0