det som skrämmer mig mest är att någon ska ta dig ifrån mig...

VOFFVOFF. Tröjan köpte jag när vi var i motala i söndags :) Så jävla skön!
Lite stor kanske x) Men strunt samma! HAHA. Får väl bli en sovtröja eller nått liknande sen.

Va ute och red förut, gick hur bra som helst. Tog björkskogen idag.
Blev mest skritt för det är sån konstig väg där :) Men lika roligt att rida som vanligt.
Min baby är bäst, honom ska jag alltid ha kvar. DU ÄR MIN, föralltid.

Baby, du är ljuset i mitt liv
Du och jag tills vårt sista kliv
Alltid vi två, hela livet ut
Kommer älska dig tills allt tar slut
Du är den enda för mig, du är hela min värld
Och du kommer följa med mig på varje färd
Du är my sweetest downfall och kommer alltid att vara
Det är du som är den snälla, söta och den rara
Det finns så mycket man kan skriva om dig
För du betyder faktiskt allting för mig.
Tack för att du finns min allra bästa vän
Kan nästan säga att du är min pojkvän! :D


Hoppas verkligen att ingen tar dig ifrån mig, för då vet jag inte vad jag gör.
Hela mitt liv kommer förstöras. Du är liksom mitt allt, utan dig skulle jag aldrig ha stannat kvar.

Kommentarer
Postat av: Wiker

Hamburgare :)

2009-07-17 @ 12:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0